image_pdfimage_print
Nr.Kategoria Informacioni  
1Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar strukturën (fq. 1-22)
Kliko këtu për të shkarkuar funksionet
2Tekstet e plota të konventave, ligjeve, akteve nënligjore, kodeve të sjelljes, çdo dokumenti politikash, manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të autoritetit publik • Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë
• Ligji Nr. 97/2016 datë 6.10.2016 "Për organizimin dhe funksionimin e Prokurorisë në Republikën e Shqipërisë"
•Ligji nr. 98/2016 "për organizimin e pushtetit gjyqësor në Republikën e Shqipërisë"
• Ligji Nr.96/2016 datë 6.10.2016 "Për statusin e gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë"
• Ligj nr 8265/1997 "Për organizimin e sistemit të Drejtësisë në Republikën e Shqipërisë", i ndryshuar.
•Udhëzim i Ministrit të Drejtësisë nr. 282, dt.15.06.2012 "Për mbajtjen e procesverbalit në seancën gjyqësore me mjete audio".
• Vendimi i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 283/1/a, dt. 24.12.2008, " Për procedurat e ndarjes me short të çështjeve gjyqësore" Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 283/1/b, 24.12.2008 "Për solemnitetin e gjykimit dhe veshjen e posaçme të gjyqtarit"
• Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr. 261/2, dt.14.04.2010, "Për sistemin e vlerësimit të gjyqtarëve"
• Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 138/3, dt.19.03.2003, ndryshuar me Vendimin e Lartë të Drejtësisë nr 294/4, dt. 14.09.2012 "Për lejet e gjyqtarëve"
• Urdhër i Ministrit të Drejtësisë nr 6777/5, dt 30.09.2010 "Rregullore për marrëdhënien e gjykatës me publikun"
• Udhëzim i përbashkët i Ministrit të Drejtësisë dhe Ministrit të Financave, nr 33, dt. 29.12.2014, "Për përcaktimin e tarifës së shërbimit për veprime të administratës gjyqësore dhe ministrisë së drejtësisë, prokurorisë dhe noterisë"
3Procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresa postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatësKliko këtu për të shkarkuar formularin e kërkesës për informacion
Kliko këtu për të shkarkuar formularin e ankesës
4Vendndodhja e zyrave të autoritetit publik, orari i punës, emri dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimitOrari i punës: 08.00-16.00, nga e hëna në të premten Koordinatore Frida Gani, ganifrida@yahoo.com, cel0695600450.
5Të dhëna për arsimin, kualifikimet e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjit
6Të dhëna për pagat e funksionarëve, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerëKliko këtu për të shkarkuar strukturën e pagave (fq. 23-24)
7Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedura që ata ndjekin për të marrë vendime•Ligj nr 8265/1997 "Për organizimin e sistemit të Drejtësisë në Republikën e Shqipërisë", I ndryshuar.
•Ligji nr. 9872016 "për organizimin e pushtetit gjyqësor në Republikën e Shqipërisë"
• Ligji Nr.96/2016 datë 6.10.2016 "Për statusin e gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë"
8Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi autoritetin publik, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjeraMekanizmat monitorues dhe kontrollues: Zyra e Administrimit të Buxhetit Gjyqësor, Ministria e Drejtësisë, Këshilli i Lartë i Drejtësisë.
Kliko këtu për të shkarkuar raportin e auditit të brendshëm (fq. 15-31)
9Dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetitKliko këtu për të shkarkuar vlerësimin e ZABGJ për gjykatat (fq 1-5)
10Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit.Kliko këtu për të shkarkuar detajimin e fondeve buxhetore për vitet 2014-2016 (fq. 1-14)
11Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/ partneritetit publik privat, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara;Kliko këtu për të shkarkuar kontratat e shërbimeve (fq. 32)
12Informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave të prokurimit apo procedurave konkurruese të koncensionit/ partneritetit publik privat, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
13Informacion për shërbimet që autoriteti publik i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimit• Të dhëna për çështje në gjykim
• Vërtetime për gjendjen gjyqësore
• Kopje vendimesh
• Kopje të dokumentacionit që përmban një dosje gjyqësore.
• Shërbim fotokopje dhe studim të dosjeve dhe kopje CD të regjistrimeve audio
14Mekanizmat dhe procedurat për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publikKodi i Procedures Administrative
Kodi i Procedurës Civile
Kodi i Procedurës Penale+C19
15Mekanizmat apo procedurat, përmes së cilave personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të autoritetit publikKonsultimi publik nuk është i aplikueshëm në rastin e gjykatave
16Përshkrim i thjeshtë i sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesëAutoriteti publik cdo informacion qe u dergon paleve te interesuara apo institucioneve perkatese e depoziton pranë zyrës së arkivës.
Pas perfundimit të gjykimit dosjet gjyqësore dorëzohen në kancelari, e cila kryen veprimet përkatësë dhe më pas i depoziton pranë zyrës së arkivës, dosje të cilat qëndrojnë pranë gjykatës.
Cdo shkresë e dërguar pranë gjykatës pasi merr numrin përkatës të protokollit i jepet titullarit të institucionit për sigël dhe më pas të gjitha shkresat e sigluara cohen pranë kancelarisë, e cila sipas shënimeve përkatëse nëpërmjet librit ua dorëzon gjyqtarëve , financës apo përgatit përgjigjet e tyre.
VKM nr 903, dt 17.12.2014 "Për krijimin e arkivit shtetëror të sistemit gjyqësor"
17Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
18Përshkrim i kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar atoPërfitojnë shërbimin me avokatë kryesisht dhe përjashtohen nga taksat:
• personat me status invaliditeti
• personat me aftësi të kufizuara fizike
• personat me pamundësi financiare për të paguar
• viktimat e dhunës në familje dhe të trafikimit
• veteranët e LANC.
Nuk aplikohen subvencione të dhëna nga autoriteti publik
19Informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh• Të dhëna për çështje në gjykim
• Vërtetime për gjendjen gjyqësore
• Kopje vendimesh
• Kopje të dokumentacionit që përmban një dosje gjyqësore.
• Shërbim fotokopje dhe studim të dosjeve dhe kopje CD të regjistrimeve audio
20Informacione të tjera që gjykohen të dobishme nga autoriteti publik