1

Gjykata e Apelit Durrës

Nr.Kategoria Informacioni  
1Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar strukturën organizative
Kliko këtu për të shkarkuar funksionet
2Tekstet e plota të konventave, ligjeve, akteve nënligjore, kodeve të sjelljes, çdo dokumenti politikash, manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të autoritetit publik • Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë
• Ligji Nr. 97/2016 datë 6.10.2016 "Për organizimin dhe funksionimin e Prokurorisë në Republikën e Shqipërisë"
•Ligji nr. 98/2016 "për organizimin e pushtetit gjyqësor në Republikën e Shqipërisë"
• Ligji Nr.96/2016 datë 6.10.2016 "Për statusin e gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë"
• Ligj nr 8265/1997 "Për organizimin e sistemit të Drejtësisë në Republikën e Shqipërisë", i ndryshuar.
• Ligji 4912012 "Për Organizimin dhe Funksionimin e Gjykatave Administrative dhe zgjidhjen e mosmarrëveshjeve administrative", i ndryshuar. Udhëzim i Ministrit të Drejtësisë nr. 282, dt.15.06.2012 "Për mbajtjen e procesverbalit në seancën gjyqësore me mjete audio".
• Vendimi i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 283/1/a, dt. 24.12.2008, " Për procedurat e ndarjes me short të çështjeve gjyqësore" Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 283/1/b, 24.12.2008 "Për solemnitetin e gjykimit dhe veshjen e posaçme të gjyqtarit"
• Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr. 261/2, dt.14.04.2010, "Për sistemin e vlerësimit të gjyqtarëve"
• Vendim i Këshillit të Lartë të Drejtësisë nr 138/3, dt.19.03.2003, ndryshuar me Vendimin e Lartë të Drejtësisë nr 294/4, dt. 14.09.2012 "Për lejet e gjyqtarëve"
• Urdhër i Ministrit të Drejtësisë nr 6777/5, dt 30.09.2010 "Rregullore për marrëdhënien e gjykatës me publikun"
• Udhëzim i përbashkët i Ministrit të Drejtësisë dhe Ministrit të Financave, nr 33, dt. 29.12.2014, "Për përcaktimin e tarifës së shërbimit për veprime të administratës gjyqësore dhe ministrisë së drejtësisë, prokurorisë dhe noterisë"
• Urdhër i Kryetarit te Gjykates
Nr.30 Datë 12.01.2016 per gjykimet me procedure te pershpjetuar
3Procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresa postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatësKliko këtu për të shkarkuar formularin e kërkesës për informacion
Kliko këtu për të shkarkuar formularin e ankesës
4Vendndodhja e zyrave të autoritetit publik, orari i punës, emri dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimitRruga Bajram Tusha, Durrës, Albania
Orari i punës: 08.00-16.00, nga e hëna në të premte
5Të dhëna për arsimin, kualifikimet e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjit
6Të dhëna për pagat e funksionarëve, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerë
7Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedura që ata ndjekin për të marrë vendime•Ligj nr 8265/1997 "Për organizimin e sistemit të Drejtësisë në Republikën e Shqipërisë", I ndryshuar.
•Ligji nr. 9872016 "për organizimin e pushtetit gjyqësor në Republikën e Shqipërisë"
• Ligji Nr.96/2016 datë 6.10.2016 "Për statusin e gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë"
8Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi autoritetin publik, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjeraMekanizmat monitorues janë Zyra e Administrimit të Buxhetit Gjyqësor, Ministria e Drejtësisë, Këshilli I Lartë i Drejtësisë.
9Dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetitKliko këtu për të shkarkuar vlerësimin e ZABGJ për gjykatat (fq 1-5)
10Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit.
11Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/ partneritetit publik privat, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara;
12Informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave të prokurimit apo procedurave konkurruese të koncensionit/ partneritetit publik privat, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
13Informacion për shërbimet që autoriteti publik i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimit• Të dhëna për çështje në gjykim
• Vërtetime për gjendjen gjyqësore
• Kopje vendimesh
• Kopje të dokumentacionit që përmban një dosje gjyqësore.
• Shërbim fotokopje dhe studim të dosjeve dhe kopje CD të regjistrimeve audio Për të rritur cilësinë e shërbimit ndaj publikut, në hyrje të Gjykatës ka një libër ankesash ku qytetarët japin opinionet e tyre lidhur me të. Gjithashtu Kryetari dhe Kancelari zhvillojnë pritje me publikun për këtë qëllim.
14Mekanizmat dhe procedurat për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publikKodi i Procedurës Administrative
Kodi i Procedurës Civile
Kodi i Procedurës Penale
15Mekanizmat apo procedurat, përmes së cilave personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të autoritetit publikKonsultimi publik nuk është i aplikueshëm në rastin e gjykatave
16Përshkrim i thjeshtë i sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesëAutoriteti publik cdo informacion qe u dergon paleve te interesuara apo institucioneve perkatese e depoziton pranë zyrës së arkivës.
Pas perfundimit të gjykimit dosjet gjyqësore dorëzohen në kancelari, e cila kryen veprimet përkatësë dhe më pas i depoziton pranë zyrës së arkivës, dosje të cilat qëndrojnë pranë gjykatës.
Cdo shkresë e dërguar pranë gjykatës pasi merr numrin përkatës të protokollit i jepet titullarit të institucionit për sigël dhe më pas të gjitha shkresat e sigluara cohen pranë kancelarisë, e cila sipas shënimeve përkatëse nëpërmjet librit ua dorëzon gjyqtarëve , financës apo përgatit përgjigjet e tyre.
VKM nr 903, dt 17.12.2014 "Për krijimin e arkivit shtetëror të sistemit gjyqësor"
17Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
18Përshkrim i kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar atoPërfitojnë shërbimin me avokatë kryesisht dhe përjashtohen nga taksat:
• personat me status invaliditeti
• personat me aftësi të kufizuara fizike
• personat me pamundësi financiare për të paguar
• viktimat e dhunës në familje dhe të trafikimit
• veteranët e LANC.
Nuk aplikohen subvencione të dhëna nga autoriteti publik
19Informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh• Të dhëna për çështje në gjykim
• Vërtetime për gjendjen gjyqësore
• Kopje vendimesh
• Kopje të dokumentacionit që përmban një dosje gjyqësore.
• Shërbim fotokopje dhe studim të dosjeve dhe kopje CD të regjistrimeve audio
20Informacione të tjera që gjykohen të dobishme nga autoriteti publik