1

Ministria e Arsimit dhe Sportit

Nr.Kategoria Informacioni  
1Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar strukturën
2Tekstet e plota të konventave, ligjeve, akteve nënligjore, kodeve të sjelljes, çdo dokumenti politikash, manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të autoritetit publik • Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë
• Ligj nr.10171, datë 22.10.2009 "për profesionet e rregulluara në republikën e Shqipërisë"
• Ligj nr. 69/2012 për sistemin arsimor para universitar në republikën e Shqipërisë
• Ligj nr. 9376, datë 21.4.2005 "për sportin"
• Ligj nr. 10171, datë 22.10.2009 "për profesionet e rregulluara në republikën e Shqipërisë"
• Ligj nr. 9376, datë 21.4.2005 "për sportin" dhe aktet nënligjore në zbatim të tij
• Ligj nr. 69, datë 21.06.2012 "për sistemin arsimor para universitar në republikën e Shqipërisë"
• Ligj nr. 80/2015, për arsimin e lartë dhe kërkimin shkencor në institucionet e arsimit të lartë në republikën e Shqipërisë
Përmbledhëse VKM 1
Përmbledhëse VKM 2
3Procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresa postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatësKliko këtu për të shkarkuar formularin e kërkesës për informacion
Kliko këtu për të shkarkuar formularin e ankesës
4Vendndodhja e zyrave të autoritetit publik, orari i punës, emri dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimitRruga e Durrësit, Nr 23, Tiranë
Orari i punës: : E hënë – E enjte 08.00-16.30 E premte 08.00-14.00
Koordinatori: Valbona Sheftelia, email: koordinatori@arsimi.gov.al
5Të dhëna për arsimin, kualifikimet e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjitKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
6Të dhëna për pagat e funksionarëve, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerë
7Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedura që ata ndjekin për të marrë vendimeMinistri është emëruar me dekretin e Presidentit të Republikës nr. 8304, datë 11/9.2013 dhe i ushtron detyrat dhe funksionet e përcaktuara në përputhje me Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë neni 103; Ligjin nr. 9000, datë 30.01.2003 ‘‘Për organizimin dhe funksionimin e Këshillit të Ministrave"; ligjin 90/2012, miratuar në datën 27.9.2012 "Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore" Neni 5, Neni 22, Neni 23, neni 28 dhe dispozita të tjera ligjore.
Zëvëndësministrat emërohen me Vendim të Këshillit të Ministrave, kurse nëpunësit e nivelit të lartë drejtues, emërohen sipas kërkesave të ligjit 152/2013 "Për nëpunësin civil" dhe aktet nënligjore dalë në zbatim të tij.
8Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi autoritetin publik, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjera
9Dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetitKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
10Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit.Kliko për të shkarkuar dokumentin monitorim buxheti 2014
Kliko për të shkarkuar dokumentin monitorim buxheti 2016
Kliko për të shkarkuar projekte me financim te huaj
Kliko këtu për të shkarkuar realizim buxheti 2015
11Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/ partneritetit publik privat, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara;
12Informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave të prokurimit apo procedurave konkurruese të koncensionit/ partneritetit publik privat, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
13Informacion për shërbimet që autoriteti publik i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimitLista e Shërbimeve që ofrohen pranë Ministrisë së Arsimit dhe Sportit për qytetarët:
• Njohja e diplomave dhe certifikatave të lëshuara nga institucionet e huaja të arsimit të lartë
• Dhënia e lejes për funksionimin e Institucioneve Arsimore Jopublike dhe të Institucione Arsimore Plotësuese Jopublike
• Hapja e një Institucioni Privat të Arsimit të Lartë dhe Filialit të një Institucioni
• Regjistrimi i diplomave dhe certifikatave për Arsimin e Lartë dhe Kërkimin Shkencor
• Marrja e lejes për fillimin e veprimtarisë akademike
• Hapja e programeve të reja të studimeve të Doktoraturës në Institucionet e Arsimit të Lartë
• Hapja e programeve të reja të studimit të ciklit të parë dhe të dytë, të programeve të studimeve jo universitare, të natyrës profesional
• Marrja e lejes për fillimin e veprimtarisë akademike
• Mbështetje financiare të studentëve dhe shkencëtarëve të rinj të shkëlqyer (Fondi i Ekselencës)
• Njehsimi i diplomave të shkollës së mesme, për punësim ose vazhdim studimesh në institucionet e arsimit të lartë në Shqipëri
14Mekanizmat dhe procedurat për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
15Mekanizmat apo procedurat, përmes së cilave personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
16Përshkrim i thjeshtë i sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesëKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
Kliko këtu për të shkarkuar dokumentin
17Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeveKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
18Përshkrim i kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar ato
19Informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh
20Informacione të tjera që gjykohen të dobishme nga autoriteti publik