1

Ministria e Financave

Nr.Kategoria Informacioni  
1Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar strukturen
Kliko këtu për të shkarkuar funksionet
2Tekstet e plota të konventave, ligjeve, akteve nënligjore, kodeve të sjelljes, çdo dokumenti politikash, manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të autoritetit publik • Ligji Nr. 10 091, Datë 5.03.2009 Për Auditimin Ligjor, Organizimin e Profesionit të Audituesit Ligjor dhe të Kontabilistit të Miratuar
• Ligji nr. 10 091, datë 5.03.2009 për auditimin ligjor, organizimin e profesionit të audituesit ligjor dhe të kontabilistit të miratuar
• Ligji nr.114/2015 "për auditimin e brendshëm në sektorin publik"
• Ligji nr. 10 296, datë 08.07.2010, i ndryshuar me ligjin nr. 110/2015, datë 15.10.2015 "për menaxhimin financiar dhe kontrollin", i unifikuar
• VKM nr. 50, datë 05.02.2014 "Strategjia për parandalimin dhe shlyerjen e detyrimeve të prapambetura e të planit të veprimit"
• VKM nr.353, datë 11.5.2016 "për një ndryshim në vkm nr.83, date 3.2.2016 "për miratimin e kritereve të krijimit të njab-ve në sektorin publik"
• VKM nr.160, datë 2.3.2016 për mënyrën e funksionimit, kompetencat dhe përbërjen e komitetit të auditimit të brendshëm në njësitë publike
• VKM nr. 285, datë 01.04.2015 "për tavanet përgatitore të shpenzimeve të programit buxhetor afatmesëm 2016 – 2018"
• VKM nr.37, datë 21.01.2016 per profesionet e lira
• VKM nr.38, datë 21.01.2016 per akcizat
• VKM nr.469, datë 03.06.2015 "Për përcaktimin e vlerës minimale të çmimit të referencave të qirave të ndërtesave për qëllime tatimore"
• VKM-ja e rimbursimit të TVSH për eksportuesit
• VKM-ja nr. 348, datë 4.6.2014 "Për përcaktimin e listës së makinerive e të pajisjeve që janë drejtpërdrejt të lidhura me investimin dhe të procedurave të përjashtimeve e të kritereve përkatëse, të ndryshuar"
• lidhja nr. 1 e vkm nr. 285 datë 01.04.2015 "për tavanet përgatitore të pba 2016-2018"
• VKM nr.433 datë 02.07.2014 "për miratimin e projtekt-dokumentit të programit buxhetor afatmesëm, 2015-2017"
• VKM nr.198 datë 03.04.2014 "për përcaktimin e shumave të shuarjes me kompensim të detyrimeve të energjisë"
• Udhezimi nr 4 datë 29 02 2016 - per pergatitjen e programit buxhetor afatmesem 2017-2019
• Udhëzimi nr.6, datë 30.01.2015 "Për tatimin mbi vlerën e shtuar në Republikën e Shqipërisë"
• Urdhër nr. 36, datë 12/05/2015 "Për kufizimin e sasive të karburantit që gjendet në serbatorët e zakonshëm dhe depozitat e posaçme të automjeteve tregtare dhe në serbatorët e lëvizshëm të automjeteve private"
• Udhëzimi nr. 28, datë 15.12.2011 "Mbi paraqitjen e deklaratës dhe raportit vjetor për cilësinë e sistemit të kontrollit të brendshëm të njësive publike"
• Udhëzim nr. 30, datë 27.12.2011 "Për menaxhimin e aktiveve në njësitë e sektorit publik", së bashku me gjurmët e auditi
• Udhëzim nr. 2, datë 06.02.2012 "Për procedurat standarte të zbatimit të buxhetit" së bashku me gjurmët e auditit
• Udhëzimi nr 8, datë 29.03.2012 "Për procedurat standarte të përgatitjes së programit buxhetor afatmesëm" së bashku me gjurmët e auditit;
• Urdhër nr. 5759, datë 10.04.2013 "Për miratimin e metodologjisë për monitorimin e performancës së njësive publike"
• Udhëzimi nr.29, datë 24.12.2013 "Për procedurat e mbylljes së llogarive vjetore të buxhetit për vitin 2013"
3Procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresa postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatësKliko këtu për të shkarkuar formularin e kërkesës për informacion
Kliko këtu për të shkarkuar formularin e ankesës
4Vendndodhja e zyrave të autoritetit publik, orari i punës, emri dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimitBlv: "Dëshmorët e Kombit", Tiranë
Orari i punës: : E hënë – E enjte 08.00-16.30 E premte 08.00-14.00
Koordinatori: Aida Malaj E-mail: aida.malaj @financa.gov.al
5Të dhëna për arsimin, kualifikimet e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjitKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
6Të dhëna për pagat e funksionarëve, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerëKliko këtu për të shkarkuar dokumentin(fq 6-12)
7Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedura që ata ndjekin për të marrë vendimeMinistri është emëruar me dekretin e Presidentit të Republikës nr. 8304, datë 11/9.2013 dhe i ushtron detyrat dhe funksionet e përcaktuara në përputhje me Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë neni 103; Ligjin nr. 9000, datë 30.01.2003 ‘‘Për organizimin dhe funksionimin e Këshillit të Ministrave"; ligjin 90/2012, miratuar në datën 27.9.2012 "Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore" Neni 5, Neni 22, Neni 23, neni 28 dhe dispozita të tjera ligjore.
Zëvëndësministrat emërohen me Vendim të Këshillit të Ministrave, kurse nëpunësit e nivelit të lartë drejtues, emërohen sipas kërkesave të ligjit 152/2013 "Për nëpunësin civil" dhe aktet nënligjore dalë në zbatim të tij.
Procedura e zgjedhjes së nëpunësve që kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë rregullohet me ligjin 152/2013 "Për nëpunësin civil" dhe aktet nënligjore dalë në zbatim të tij.
8Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi autoritetin publik, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjeraKliko këtu për të shkarkuar raport monitorimi
Kliko këtu për të shkarkuar raport auditi
9Dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetit
10Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit.Kliko këtu për të shkarkuar dokumentin
11Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/ partneritetit publik privat, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara;
12Informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave të prokurimit apo procedurave konkurruese të koncensionit/ partneritetit publik privat, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
13Informacion për shërbimet që autoriteti publik i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimit
14Mekanizmat dhe procedurat për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
15Mekanizmat apo procedurat, përmes së cilave personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
16Përshkrim i thjeshtë i sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesëKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
Kliko këtu për të shkarkuar dokumentin
17Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeveKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
18Përshkrim i kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar ato
19Informacione dhe dokumente që kërkohen shpesh
20Informacione të tjera që gjykohen të dobishme nga autoriteti publikte gjitha shpalljet për shitje të pronës publike