1

Ministria e Zhvillimit Urban

Nr.Kategoria Informacioni  
1Përshkrim i strukturës organizative, funksioneve dhe detyrave të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar strukturen
2Tekstet e plota të konventave, ligjeve, akteve nënligjore, kodeve të sjelljes, çdo dokumenti politikash, manualit ose ndonjë dokument tjetër që ka lidhje me ushtrimin e funksioneve të autoritetit publik • Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë;
• Ligji nr. 8485, datë 12.5.1999 "Kodi i procedurave administrative të RSH";
• Ligji nr. 9000, datë 30.1.2003 Për organizimin dhe funksionimin e Këshillit të Ministrave",
• Ligji nr. 90/2012 "Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore";
• Ligj nr. 93/2015 "Për turizmin"
• Ligj nr. 9710, datë 10.4.2007 "Për portet turistike në republikën e Shqipërisë"
• VKM nr. 395, datë 21.6.2006 "Për miratimin e strategjisë dhe të planit të veprimit për zhvillimin e turizmit, kulturor dhe mjedisor"
• VKM nr. 601, datë 12.09.2007 "Për përcaktimin e standardeve, të kritereve, rregullave të licencimit, procedurave për aplikim, ripërtëritje, transferim dhe heqje licencë, në fushën e shërbimeve turistike".
• VKM nr. 844, datë 11.6.2008 "Për miratimin e strategjisë sektoriale të turizmit, për periudhën 2007-2013".
• VKM nr. 1227, datë 03.09.2008 "Për miratimin e rregullores për kriteret dhe procedurat për zhvillimin e veprimtarive në fushën e turizmit ujor".
• VKM nr. 584, datë 28.8.2003, të ndryshuar,
• Urdhri i Ministrit të Zhvillimit Urban nr. 19, datë 31/10/2014 "Rregullore e brendshme për organizimin dhe funksionimin e MZHU" ;
• Urdhri i Ministrit të Zhvillimit Urban nr. 95, datë 29/04/2014 "Miratimin e dokumentit të politikave për planifikimin dhe zhvillimin e territorit në Shqipëri, për periudhën 2014-2018";
• Rregullore "Për parandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike në MZHUT";
3Procedurat që duhen ndjekur për të bërë një kërkesë për informim, adresa postare dhe elektronike për depozitimin e kërkesave për informim, si dhe procedurat e ankimit të vendimit përkatësKliko këtu për të shkarkuar formularin e kërkesës për informacion
Kliko këtu për të shkarkuar formularin e ankesës
4Vendndodhja e zyrave të autoritetit publik, orari i punës, emri dhe kontaktet e koordinatorit për të drejtën e informimitRr. "Abdi Toptani", Tiranë
Orari i punës: e hënë- e enjte 08.16.30 e premte ora 08.00-14.00
Koordinatori: Blerina Pirani, Tel: 04 2257-026
5Të dhëna për arsimin, kualifikimet e funksionarëve, të cilët kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë, sipas ligjitKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
6Të dhëna për pagat e funksionarëve, strukturat e pagave për nëpunësit e tjerëKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
7Përshkrim i procedurave të zgjedhjes, kompetencave dhe detyrave të funksionarëve të lartë të autoritetit publik dhe procedura që ata ndjekin për të marrë vendimeMinistri është emëruar me dekretin e Presidentit të Republikës nr. 8304, datë 11/9.2013 dhe i ushtron detyrat dhe funksionet e përcaktuara në përputhje me Kushtetutën e Republikës së Shqipërisë neni 103; Ligjin nr. 9000, datë 30.01.2003 ‘‘Për organizimin dhe funksionimin e Këshillit të Ministrave"; ligjin 90/2012, miratuar në datën 27.9.2012 "Për organizimin dhe funksionimin e administratës shtetërore" Neni 5, Neni 22, Neni 23, neni 28 dhe dispozita të tjera ligjore. Ai drejton nën përgjegjësinë e tij veprimtarinë e MZHU, sipas fushës së përgjegjësisë të përcaktuar në VKM nr. 159, datë 25.2.2015 "Për përcaktimin e fushës së përgjegjësisë shtetërore të MZHU"
Zëvëndësministrat emërohen me vendim të Këshillit të Ministrave, kurse nëpunësit e nivelit të lartë drejtues, emërohen sipas kërkesave të ligjit 152/2013 "Për nëpunësin civil" dhe aktet nënligjore dalë në zbatim të tij.
Procedura e zgjedhjes së nëpunësve që kanë detyrimin për deklarimin e pasurisë rregullohet me ligjin 152/2013 "Për nëpunësin civil" dhe aktet nënligjore dalë në zbatim të tij.
8Mekanizmat monitorues dhe të kontrollit që veprojnë mbi autoritetin publik, përfshirë planet strategjike të punës, raportet e auditimit nga Kontrolli i Lartë i Shtetit ose subjekte të tjeraKliko këtu për të shkarkuar strategjia e strehimit Kliko këtu për të shkarkuar audit agjenci turizmi
Kliko këtu për të shkarkuar audit agjenci territori
Kliko këtu për të shkarkuar audit enti banesa
Kliko këtu për të shkarkuar audit Instituti Ndertimit
Kliko këtu për të shkarkuar audit sherbimi turizmit
9Dokumentet që përmbajnë tregues të performancës së autoritetit
10Të dhëna për buxhetin dhe planin e shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara, si dhe çdo raport vjetor për zbatimin e buxhetit.Kliko këtu për të shkarkuar buxhet 2014
Kliko këtu për të shkarkuar buxhet 2015
Kliko këtu për të shkarkuar buxhet 2016
11Informacion për procedurat e prokurimit apo procedurat konkurruese të koncesionit/ partneritetit publik privat, duke përfshirë: listën e kontratave të lidhura, shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve apo mallrave të kontraktuara;Kliko këtu për të shkarkuar dokumentin
12Informacionin për zbatimin dhe monitorimin e kontratave të prokurimit apo procedurave konkurruese të koncensionit/ partneritetit publik privat, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
13Informacion për shërbimet që autoriteti publik i jep publikut, përfshirë standardet për cilësinë e shërbimitLicenca profesionale për individë dhe subjekte
a) Për ushtrimin e veprimtarisë në vlerësimin e pasurive të paluajtshme, nga Komisioni i Posaçëm për dhënien e licencave profesionale për vlerësimin e pasurive të paluajtshme, i krijuar pranë Ministrisë së Zhvillimit Urban.
b) Në fushën e studimit, projektimit dhe Mbikëqyrje-Kolaudim në zbatim, nga Komisioni i Posaçëm.
14Mekanizmat dhe procedurat për bërjen e kërkesave dhe ankesave, në lidhje me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
15Mekanizmat apo procedurat, përmes së cilave personat e interesuar mund të paraqesin mendimet e tyre apo të ndikojnë në çfarëdo mënyre tjetër në hartimin e ligjeve, të politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të autoritetit publikKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
16Përshkrim i thjeshtë i sistemit që përdor autoriteti publik për mbajtjen e dokumentacionit, të llojeve, formave të dokumenteve, si dhe të kategorive të informacionit që bëhet publik pa kërkesëKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
Kliko këtu për të shkarkuar dokumentin
17Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeveKliko këtu për të shkarkuar dokumentin
18Përshkrim i kategorive dhe formave të ndihmës shoqërore, subvencioneve të dhëna nga autoriteti publik dhe të procedurave për t’i përfituar ato
19Informacione dhe dokumente që kërkohen shpeshNjoftime të Ministrisë
20Informacione të tjera që gjykohen të dobishme nga autoriteti publikMateriale ndërgjegjësuese dhe evente
Politika e privatësisë
Java në Ditar